کفی کفش

ساخت وبلاگ

پاشنه افزایش قد یکی از وسایلی است که نه تنها افرادی که قد کوتاه دارند از آن استفاده می کنند بلکه بسیاری از مدل ها و کسانی که دوست دارند بلند تر از آنچه هستند دیده شوند از آن استفاده می کنند.

امروزه با تغییرات رژیم غذایی و استفاده از مواد مصنوعی و همچنین عوامل ژنتیکی زیادی سبب می شود تا مرد ها دچار کوتاهی قد شوند.خوشبختانه با پیشرفت علم و دسترسی مردم به امکانات مختلف تمامی افراد می توانند از  پاشنه افزایش قد استفاده کنند و دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشند.

خرید پاشنه افزایش قد

شاید خیلی از خانم ها با استفاده از یک کفش پاشنه بلند بتوانند این مشکل را به راحتی حل کنند. اما برای آقایان استفاده از کفش هایی که پاشنه ی آن ها بلند است و در نگاه اول مشخص است خیلی خوشایند نمی باشد.علاوه بر این استفاده از کفش های پاشنه بلند در دراز مدت یا برای تایم طولانی سبب فشار به کمر و خستگی خواهد شد.خوشبختانه کسانی که به فکر بلند تر کردن قد خود هستند می توانند از پاشنه های مخفی ژله ای که نام های مختلفی در بازار دارند استفاده کنند.

نحوه ی استفاده از این پاشنه افزایش قد سخت نیست فقط کافی است کفشی مناسب با آن پیدا کنید و به راحتی قد خود را افزایش دهید.یک پاشنه افزایش قد خوب باید فشار وارد شده بر کمر و پاها را دفع کند و راه رفتن را برای شما آسان تر کند.همچنین قابل شستشو باشد تا بتوان همیشه آن ها را تمیز نگه داشت.با توجه به مدل های مختلف از پاشنه مخفی مردانه می توان 1 الی 8 سانتی متر افزایش قد را تجربه کرد.

شما به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پاشنه ی مخفی ژله ای مورد نظر خود را سفارش دهید و بعد از مدت کوتاهی درب منزل آن را تحویل بگیرید.

تصویر 1

مزایای استفاده از پاشنه مخفی ژله ای

  • افزایش 1 الی 10 سانتی متر جهت افزایش قد برای بانوان و آقایان
  • دارای لایه های قابل تفکیک برای تنظیم افزایش قد
  • آنتی باکتریال و متریال درجه یک
  • طراحی استاندارد و طبی برای جلو گیری از فشار های وارده به کمر و پاها

ژل افزایش قد داخل کفش با بهترین کیفیت موجود در بازار

کفی کفش...
ما را در سایت کفی کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران jel24 بازدید : 99 تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 12:46